18 november

21 november 2016 - Oudtshoorn, Zuid-Afrika

8 uur opgestaan en spullen ingepakt. Lekker ontbijten en afscheid genomen van de eigenaar
Prima lokatie om een paar nachtjes te verblijven. In de auto en de rit naar Botlierskop begonnen.
Het is prachtig weer en onderweg komen we zoveel moois tegen.
Na een goed uur arriveren we in Little Brak River. Via wat gravelwegen komen we aan bij het park. De poort wordt geopend en we rijden naar de ingang.
Daar worden we ontvangen door Viljoen en hij zal het een en ander aan ons uitleggen. De Kuga wordt ergens geparkeerd door iemand en we krijgen later de sleutel weer.
Wat een waanzinnige plek is dit.
Na wat formaliteiten worden we naar de tent gebracht door Nathan.
Met zijn golfwagen brengt hij ons naar een pont waarmee we moeten overvaren om bij de tent te komen.
Het is echt zo mooi hier. Nathan geeft een beetje tekst en uitleg over hoe alles in zijn werk gaat.
Even relaxen en om 3 uur gaan we met Viljoen op game drive. Op de drive kom je echt ogen tekort wat is het mooi en zien we veel dieren.
Halverwege even een pauze om wat te drinken en te snacken.
We zien hier neushoorns, leeuwen,nijlpaarden,waterbokken, kudus,antilopen, gnoe,s, giraffen, buffels en nog veel meer.
Om half 7 zijn we terug en worden we ontvangen met een drankje en een warm doekje om de handjes schoon te maken. Even naar de tent om op te frissen en wat zien we daar een giraffe in de tuin waanzinnig mooi. Heel voorzichtig er langs gelopen op 4 meter afstand wat zijn dit vreselijk mooie dieren. Omgekleed en opgefrist met de pont naar de overkant worden we weer opgehaald om te dineren. Tent 14 betekend ook dat je tafel 14 hebt om te eten. Super lekker gegeten met 6 gangen en een heerlijk wijntje.om half elf terug naar de tent en worden netjes overgevaren en begeleid naar de tent met het oog op wilde dieren.
In de tent is het lekker warm en ook staat het elektrische deken aan.
De verwarming en de deken zetten we maar uit want er liggen ook nog beste dekens op bed.
Welterusten.