12 november

13 november 2016 - Western District, Zuid-Afrika

Om zes uur opgestaan. Bakkie gezet in de tent en om zeven uur ontbijt. Acht uur verzamelen voor de game drive. Met 6 personen op weg naar het Addo Park. Ritje van 30 minuten. Komen we het park binnen zien we gelijk aan olifant die staat te eten en gelijk een vreselijke hoop te scheiten. Daarna zien we wrattenzwijnen, zebra,s en jakhalzen. Op een gegeven moment zijn 2 cheeta,s aan het jagen op een manke zebra. Later hoorden wij dat ze hem te grazen hadden genomen.
In een schuil plek hebben we een hele kudde olifanten gezien die stonden te drinken in een poel.
Op een gegeven moment zag onze driver in de verte nog twee buffels.
Knap zoals hij die ontdekte tijdens het rijden. Verder nog veel olifanten en diverse soorten herten gezien.
Om elf uur even een stop gemaakt om lekker een kouwe Black Label te nemen en wat versnaperingen te nuttigen. Op de route het park uit nog heel veel gezien waaronder schildpadden en jakhalzen.
Terug in het kamp lekker wat gedronken en geluncht. Daarna wat uitgerust en gedoucht.
Om zeven uur weer lekker genieten van een heerlijk diner en een super wijntje. Na het eten gezellig op de veranda een koffie met amarula genomen. Caroline staat nu sterren te tellen jullie horen morgen wel hoeveel het er zijn. Welterusten.
Het was weer een eenerverende dag.